هزینه جزئیات دادن به وسیله نقلیه من چقدر است و چه خدماتی دریافت می کنم؟
ممکن است اکثر سرویس های جزئیات خودکار قیمت مشخصی به شما ارائه ندهند و از شما بخواهند که وسیله نقلیه را برای بازرسی بیاورید. آن ها برای خدماتی که ارائه می دهند محدوده قیمتی به شما می دهند. به عنوان مثال ، جزئیات خارجی ممکن است بین 50 تا 100 دلار هزینه داشته باشد. آنها همچنین بسته های مفصلی را به شما پیشنهاد می دهند که بسته به نیاز و بودجه خود می توانید از بین آنها انتخاب کنید. درمورد جزئیات قیمت درمورد خدماتی که قبل از تحویل وسیله نقلیه خود دریافت می کنید ، توضیح دهید تا از بازداشتکنندگان سایه بان ترفندهای بازی شما را بازدارند.
آیا خدمات شما ضمانتی دارد؟
ضمانت نامه نشانه اعتماد به نفس فرد بازداشت کننده درباره خدماتی است که می تواند ارائه دهد. از خدمات جزئیات خودکار که هیچ گونه ضمانتی ارائه نمی دهد ، دور شوید. شما نمی خواهید از فروشگاه اتومبیل دور شوید و فقط روز بعد متوجه شوید که تمام پول شما برای چیزی که فکر می کردید ارزشمند است هدر رفته است. مدت زمان گارانتی از شغل به شغل دیگر متفاوت است. به عنوان مثال ، ضمانت درزگیر رنگ می تواند 5 سال طول بکشد در حالی که جزئیات لاستیک و چرخ حداقل یک ماه دریافت می شود.
این نیازهای جزئیات ویژه من است. آیا می توانید از عهده آنها برآیید؟
اگر درخواستی برای بازداشت کننده دارید ، ذکر آنها را فراموش نکنید. ممکن است در مورد چگونگی جزئیات روکش های چرمی سوالاتی داشته باشید یا ممکن است براقیت براق بیشتری روی اتومبیل مشکی خود بخواهید. ممکن است شما از بازداشت کننده بخواهید به جای لاستیک بر پایه سیلیکون از درخشش لاستیک پایه آب استفاده کند. اطمینان حاصل کنید که سرویس جزئیات خودکار شما می تواند به این نوع درخواست ها توجه داشته باشد و آنها را نیز مورد توجه قرار خواهد داد.

یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :