پکیج کارواش بخار که به گونه‌ای طراحی شده است که مشتریان در ازای دریافت پول نقد، ژتون‌های پولی یا پرداخت الکترونیکی از آن استفاده کنند.
طراحی، عرضه و پیکربندی به‌عنوان تاسیسات دائمی طراحی‌شده برای اپراتورهای کارواش بخار حومه شهر یا ایستگاه‌های خدمات این بسته‌های کارواش بخار سلف‌سرویس برای صاحبان هر نوع کسب‌وکار نظافت خودرو که در آن افراد سکه‌ها را در ماشین‌ها قرار می‌دهند تا وسایل نقلیه خود را تمیز کنند، درآمدزایی بی‌صدا دارند.
این ماشین‌ها با ارائه ابزاری برای تعیین قیمت پارامترهای زمانی مطابق با نیاز شما، کسب و کار شما را به یک عملیات شستشوی ثابت خودرو سودآور تبدیل می‌کنند.
کارواش بخار مشتری ما با واحدهای خلاء کارت های اعتباری، کارت ها و توکن هایی را می گیرد که می توان آنها را از یک متصدی در محل خریداری کرد. آنها همچنین اسکناس و سکه های واقعی را نیز می گیرند.
اینها ماشین آلات تمیزکننده و جزئیات خودرو با سیستم دوگانه همه کاره هستند. آنها تمیز کردن کارواش بخار را برای تمیز کردن کاملتر دوکو، چرخ، کروم و زیر بدنه ارائه می دهند و همچنین یک جاروبرقی پرقدرت برای نتایج حرفه ای زمانی که مصرف کنندگان داخل خودرو خود را تمیز می کنند.
این ماشین‌ها را می‌توان طوری پیکربندی کرد که با برق سیستم موجود در محل شما یا برق سه فازی شما کار کنند، چه در حال حاضر آن را در محل دارید، چه قصد دارید به زودی آن را ارتقا دهید.
اگر شما صاحب یک ایستگاه خدمات، فروشگاه رفاه یا چند سایتی هستید که در آن بیشتر از خرید بنزین برای مصرف کنندگان وجود دارد، این ماشین ها بهترین انتخاب هستند. تیم متخصصان ما می توانند بسته مناسبی را برای شما پیکربندی کنند تا درآمد شما را از محل کار یا ایستگاه کارواش بخار خودرو به حداکثر برسانید.

یکشنبه 24 بهمن 1400
بؤلوملر :